Comments: Naked in the Morning

I walk around nekkid as much as possible...

What is there to be "modest" about when you're alone?

posted by Jack on May 18, 2004 08:42 PM

One of the advantages of living in the country is you can even walk outside on the porch nekkid. I do it all the time.

posted by Grey Biker on May 19, 2004 12:04 AM

...do you read my blog?... sheesh.. if no one is around, I'm nekkid... hell, it is Tuesday afternoon, and I was just playing guitar on my deck... buck nekkid... after work, the clothes come off..

posted by Eric on May 19, 2004 12:06 AM

Oh yeah...early in the morning..everyone is asleep. You can't put the clothes on until everything else is ready. And when I get home from work..if there is no one home..well...nuff said.

posted by Moogie on May 19, 2004 02:43 AM

Right now the only time I will get nekkid is when I'm alone.

posted by BeeBee on May 19, 2004 02:48 AM

You shoulda cum over to the Champagne Room....

posted by Madfish Willie on May 19, 2004 02:57 AM

I've found that some delicate parts work best if allowed to air dry after a bath.

posted by tracey on May 19, 2004 02:00 PM

Nope, I might see myself in a mirror. Besides drinking hot coffee naked is not a risk I am willing to take.

posted by James Old Guy on May 19, 2004 02:26 PM

Geez, there you go again with the naked stuff. Just about the time I was starting to forget about the last time you went off on sex and nudity. I'm an old guy, have some mercy on my heart.

hmmm, I have this impression of you that may be all wrong as in tall, thin, blond and well, come hither eyes... Course you may be 250 lbs with straggly hair and dead flat eyes...

:-)

posted by Jesse on May 19, 2004 05:42 PM

I just got out of the shower [why would I go straight to the computer? I have no idea!] and I'm nekkid.

Jaybird nekkid.

So, yes, it's done. LOL!!

posted by pam on May 19, 2004 06:16 PM

WooHoo Pam!!

Thanks guys. I feel validated.

Jesse, let's go with the image in your head. It's bound to be more attractive than the genuine article.

posted by Key on May 19, 2004 06:23 PM

Let me be the judge of that - send photos!

posted by Jesse on May 19, 2004 06:46 PM

I thought I did...

I'm slack. I only have one scanned in!

posted by Key on May 19, 2004 07:04 PM

Ok guys, I have been privileged to view the lady herself.

I do declare!

Beauty AND Brains

Hmm, hmmm, hmmm

:-)

posted by Jesse on May 19, 2004 07:54 PM

Uh...Let the record show that I did not visit Jesse in person!

I emailed the snow pic that I linked on blogrot a few months ago.

(Perhaps I should figure out how to post pics in my new home; walls are kind of bare...)

Anyway, thanks Jesse. That happened to be a decent angle. Trust me, the camera doesn't always like me. And age is pissing all over me.

posted by Key on May 19, 2004 08:49 PM

Now, come on Key.....That's not fair. You gotta show all of us the pic!

posted by trace on May 20, 2004 12:51 AM

Key, you must know that John and I walk around nekkid every morning, now that Andy is in college.

Actually, John likes to be nekkid in the morning because he can blog and drink coffee and if he spills coffee, it's no big deal because he doesn't shower until he has finished blogging.


And that is probably more than you ever wanted to know about the Donovan family!

posted by Beth on May 20, 2004 01:25 AM

Hey Beth, TMI is part of my creed!

Married bloggers... *sigh* ...how nice it must be to actually understand each other's hobby-turned-second-job!

posted by Key on May 20, 2004 01:45 AM

Trace - I linked the pic back in...January?

I can't remember. I'll post more pics; I've just got to find the time to scan them in.

posted by Key on May 20, 2004 01:49 AM

Picturing Key's narrative...can't type....

...blood. rushing. from. brain.

I live on a 30' sloop. It's far more comfy belowdecks, au natural.

Except in the winter.


Jim
Sloop New Dawn
Galveston, TX

posted by Jim on May 21, 2004 07:18 PM


hmm..this is quite interesting

posted by generic drugs on September 26, 2005 03:59 AM
Post a comment









Remember personal info?